Hur genomför man en Teamgenerator?
Projektet Teamgeneratorn handlar om att bilda tillfälliga branschöverskridande team bland solo- och mikroföretagare inom alla branscher, där olika kunskaper, färdigheter och erfarenheter möts. Utifrån dragna erfarenheter och slutsatser från dessa, presenterar vi nu en handbok; en verktygslåda för att själv kunna använda processverktyget Teamgeneratorn.
2021-2023 genomfördes totalt tre omgångar av Teamgeneratorn, i ett samarbetsprojekt mellan Subtopia och Lucida, med stöd av Tillväxtverket, genom Europeiska Regionala Utvecklingsfonden. Inom ramen för projektet har deltagarna lärt sig om samarbete, ledarskap, organisationsutveckling, konflikthantering, problemlösning och kommunikation med syfte att stärka deras innovations- och konkurrenskraft som företagare.
Under webbinariet presenterar projektledarna handboken, och sammanfattar sina erfarenheter och slutsatser från projektet. Det finns också möjlighet att ställa frågor och diskutera hur Teamgeneratorn kan användas i olika sammanhang.
Tid och plats
Datum: 27 oktober
Tid: 13:00 – 14:00
Plats (online): Länk till zoom-möte.
Anmälan: Anmäl dig senast 26 oktober via denna länk.
Teamgeneratorn är en distansutbildning för mikroföretagare. Det som gör Teamgeneratorn unikt är att du som deltar ges möjlighet till nära samarbeten med företagare från andra branscher. Teamgeneratorn genomförs av Subtopia och Lucida och finansieras av Tillväxtverket genom EU:s strukturfonder.