Webbinar Teamgeneratorn

Webbinar lansering av Teamgeneratorn handbok, en verktygslåda för branschöverskridande team.

Webbinar Teamgeneratorn

Den här artikeln har arkiverats, och är inte längre aktuell.

Hur genomför man en Teamgenerator?

Projektet Teamgeneratorn handlar om att bilda tillfälliga branschöverskridande team bland solo- och mikroföretagare inom alla branscher, där olika kunskaper, färdigheter och erfarenheter möts. Utifrån dragna erfarenheter och slutsatser från dessa, presenterar vi nu en handbok; en verktygslåda för att själv kunna använda processverktyget Teamgeneratorn.

2021-2023 genomfördes totalt tre omgångar av Teamgeneratorn, i ett samarbetsprojekt mellan Subtopia och Lucida, med stöd av Tillväxtverket, genom Europeiska Regionala Utvecklingsfonden. Inom ramen för projektet har deltagarna lärt sig om samarbete, ledarskap, organisationsutveckling, konflikthantering, problemlösning och kommunikation med syfte att stärka deras innovations- och konkurrenskraft som företagare.

Under webbinariet presenterar projektledarna handboken, och sammanfattar sina erfarenheter och slutsatser från projektet. Det finns också möjlighet att ställa frågor och diskutera hur Teamgeneratorn kan användas i olika sammanhang.

Tid och plats

Datum: 27 oktober
Tid: 13:00 – 14:00
Plats (online): Länk till zoom-möte.
Anmälan: Anmäl dig senast 26 oktober via denna länk.

Teamgeneratorn är en distansutbildning för mikroföretagare. Det som gör Teamgeneratorn unikt är att du som deltar ges möjlighet till nära samarbeten med företagare från andra branscher. Teamgeneratorn genomförs av Subtopia och Lucida och finansieras av Tillväxtverket genom EU:s strukturfonder.

fredag oktober 27, 2023
13:00
14:00

Kontaktperson

Martin Q Larsson
Martin Q Larsson
Inkubatorchef Katapult
Anmäl dig här!
Har du några frågor?

Gå med i Katapult

Här kan du läsa mer om vår kulturinkubator och ansöka om gratis medlemskap.
Anmäl dig här!